gone baby gone

Idag har jag suttit ute i solen en stund och försökt få lite färg på min likbleka kropp. Fast någon färg fick jag ju såklart inte. Men gött var det. Även idag är det ca 20 grader och sol, dock blåser det som bara den.

Mitt körkort är fortfarande spårlöst borta. Det är så förbannat konstigt. Jag vet att det låg i bilen även Ellen såg det i bilen när vi körde till gymmet. Sen när jag åkte hem så tänker jag alltid "vad behöver jag ha med mig in" "nyckeln och mobilen", sen så lämnar jag alltid körkortet och plånboken kvar i bilen. Och plånboken har jag ju, men inte körkortet. Jag har vänt upp och ner på alla ställen jag var igår, kollat hela bilen och överallt. Men det är borta. Fattar inte? Önskar mamma var här så hade hon säkert hittat det direkt haha.. Fast jag vet inte asså, för jag känner verkligen att jag har kollat precis överallt! Tokig blir jag.


Kommentarer
Anonym

Gud , vad jag saknar solen nu !

2012-03-08 @ 21:45:21
URL: http://www.nattstad.se/Denisekaratas
Kickan

Det kanske spökar..?

2012-03-08 @ 22:15:55
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0