It's now or never, I ain't gonna live forever.

För att kompencera upp de negativa inläggen tänkte jag nu göra ett positivt. Bra va?

  • Om exakt en vecka ligger jag nog här och kan inte somna för att jag kommer vara så excited för att jag kommer krama om Mamma, David, Mormor & Morfar dagen efter.
  • Träningen idag kändes riktigt bra
  • På lördag ska jag gå på Shamrock festival och bla få se Gavin Degraw och Dropkick Murphys

 

Åh nu måste jag tyvärr klämma in en dålig sak också. Igår ändrade jag till tidslinjen på facebook. Var det värsta jag någonsin gjort, trodde man kunde ändra tillbaka juuuuu. Hatar det jätte mycket. Punkt och slut.



Kommentarer
Kickan

Sv;Haha, jag förstörde Emelies dag också :P

Jag vet, tidslinjen suger, jag gjorde samma tabbe :(

2012-03-21 @ 11:38:44
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0