L O V E

Det blev precis som jag trodde. Jag var dö nervös. Skakade och alltihopa. Men gud vad underbart det var att få krama om dem alla igen. Helt fantastiskt bra kändes det. Började gråta också. Nu ska jag njuta allt vad jag kan dessa dagar dem kommer vara här hos mig, vill aldrig att dem ska ta slut! Känner mig sådär otroligt lycklig nu igen. Hur underbart är inte det? Dessutom ligger världens bästa bror här bredvid mig just nu, life is good.

Fick ju lite smått och gott också..hehe. Inom några få dagar så kommer jag rulla fram istället, det är då ett som är säkert. Vet ni hur gott det var med mormors bullar eller!?



Kommentarer
Kickan

Njut nu Jossan!

2012-03-29 @ 06:03:02
URL: http://kickankristin.blogg.se/
Kicki

Med allt detta gott (!) och din familj kan det bara bli bra ju:)

2012-03-29 @ 09:00:31
Anna

Ta hans om dagarna pyssling! Njut varje sekund!:) hoppas Pingu passar in bland hans bror:D

2012-03-29 @ 14:47:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0