Råttor och vampyrer

Onsdagskvällar = skola. Vet ni hur många råttor vi såg mellan bilen och skolan? SEX, hela sex råttor med deras äckliga långa svansar. Jag och Ellen låter ungefär såhär: iiiieee åååååå sååååg du!?! SPRING! haha lite kul ändå. En kille sa till oss "WOW did you see that bigass rat?" mysigt. Hatar råttor, svansarna är förjävliga rent ut sagt.
Annars då? Imorgon ska det bli fint väder igen så då planerar jag att vara ute lite i alla fall (lär inte kunna hålla mig bora från vampire diares..men jag måstemåstemåste!). Påtal om vamyrer, mitt körkort har försvunnit på ett väldigt mystiskt sätt. Tar alltid ut det i bilen på morgonen och tar sedan in det igen på kvällen när jobbdagen är slut. Helt plötsligt idag låg inte körkortet i bilen längre och jag är helt säker på att jag inte har tagit in det. Jag har kollat precis överallt där jag har varit, kollat i bilen, alla fickor överallt. Men det är puts väck. Öppnade passagerardörren (där det låg i sätet) en gång under dagen, men tycker man borde märkt om det skulle ha åkt ut? Åkte dessutom tillbaka till stället där jag öppnade dörren och kollade, men utan någon framgång. Jag hoppas verkligen att det på något vis kommer fram imorgon. Kanske en vampyr har tagit det! haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0