Sunday morning

Hejhej! Vet ni vad, trots att det är söndag idag så ställde jag klockan på 7.15 imorse för att halv åtta börja pallra mig mot gymmet för ett spinningpass 8.15. (är ca 3 km till gymmet) sjukt stolt att jag faktiskt stod upp och orkade haha. Sedan blev det lite frukost på starbucks och efter detta tog jag metron in till chinatown. Såg ett par jätte snygga jeans i ett skyltfönster i fredags, så var ju tvungen att åka hit och checka in dem närmare. Meeeen fast att jag kollade noga igår att affären skulle öppna 10 så var det visst 11 den öppnade..dumma amerikanare som börjar veckan på söndagar! Så nu sitter jag på ett starbucks igen och väntar på att klockan ska slå elva. Resten av dagen händer inget speciellt mer än jobb ikväll :(.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0