Ludd

Måndag. En vanlig måndag i mars. Inget speciellt alls har skett denna dagen. Jobbat och varit i skolan ungefär. Varje gång vi ska åka till skolan känner jag "åååneej jag orkar inte detta idag", men varje gång vi är där så ändrar jag mig för vi skrattar alltid en massa. För våran lärare är så himla skön, haha skrattar nästan här för mig själv bara jag tänker på honom. Så skolan är trots "skolångesten" ganska rolig pga honom.
Sitter och funderar på vad tusan jag ska göra när jag kommer hem. Vad vill jag egentligen? Vem är jag? Massor med frågetecken utan några svar. Det är jobbigt.
Att jag om en månad befinner mig i californien känns sjukt.
En aningens luddig inlägg, men så får det bli ibland.
Godmorgon på er och godnatt på mig, KRAM



SALVAR.BLOGG.SE (var tvungen att klippa bort lite he he.. så hennes logga försvann då :()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0