WEDNESDAY, PLEASE COME SOON. OKEY?

Idag var det näst sista gången för mig i skolan och sista gången för mig och Ellen tillsammans. Lite tråkigt faktiskt. Även fast det ibland har varit väldigt segt att ta sig dit så har det för det mesta varit roligt i skolan, vi har åtminstone fått många goa skratt. Vår lärare är ju som ni vet störtskön. Sista gången är om en vecka och då ska man helst ha med sig något att bjuda på, har ingen aning om vad jag ska ta med? Hemma i Sverige så brukade jag baka titt som tätt, tycker ju det är väldigt roligt egentligen. Men här har jag bara gjort det en endaste gång och då fick jag kommentarer såsom "Alldeles för sött, det sätter sig direkt på höfterna", efter det har jag inte bakat. Det beror väl egentligen mest på att jag inte känner mig tillräckligt hemma för att bara gå ner och sätta igång något, dessutom finns det inte speciellt mycket ingredienser här i huset. Då dem är både laktos och gluten. Jaja, i alla fall har ni någon bra tips om vad jag kan bjuda på, så kan ni gärna slänga iväg en kommentar :).



Onsdag, onsdag, onsdag, onsdag det enda jag kan tänka på är onsdag.


Kommentarer
Kickan

Sv; Lätt att vi ska, Twilight oxå :D

2012-03-27 @ 06:11:56
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0