Hoppas, hoppas osådant däringa.

Då var ytterligare en sak avklarad till resan:
 
* Working Holiday visum till Austarlien - Check
 
Det som är mest panik att boka nu är boende i Sydney öve nyår. Vi träffades allihopa förra veckan och skulle boka ett som vi hade kollat in lite, så går vi in så står det: FULLT - senaste bokningen gjordes för två timmar sedan.
Seriöst, hur surt på en skala 1-10 egentligen, en fett definitiv 10:a!!! Det är minsann inte lätt att hitta boende där vill jag lova för en hyfsad peng. Men, vi har fortsatt att leta såklart och idag ska vi förhoppningsvis få svar från en, via airbnb. Där folk hyr ut sina lägenheter/rum. Det vi hoppas på nu verkar nästan för bra för att vara sant, men jag hoppas ändå. Jag hoppas som bara den, alltså väldigt mycket hoppas jag.
 
Något i den här stilen glad kommer jag bli om vi får det boendet osådant. Och då, då är jag glad må ni tro. Fast det är väl ingen hoppas (heheh hoppas) jag som kan ta miste på min glädje i denna bild.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0