Så kan det gå

Skulle egentligen ha tränat både spinning och core idag, men icke för jag upptäckte att mina gympaskor var kvar någonstans i skogarna i Bullarn. Men core blev det i alla fall.
Isabelle var kvar på spinningen, och jag gick till bussen..som tydligen inte gick förens 1 och en halv timme senare alltså bara att börja traska in till stan i den underbara värmen. När jag kom fram till kampehof ser jag att 5:an står där, snacka om tur. Gick över övergångsstället kollar ner i mobilen, och nästa gång jag kollar upp är bussen borta, kul.
Så mina fingrar och tår dog lite av köld, fick senare ett sms att spinningen idag var en nära döden upplevelse. Så idag har vi dött lite båda två.

I morgon blir det antagligen Gbg för lite shopping och se på This is it, med Isabelle kommer bli trevligt :).

Nu; OC <3


Kommentarer
Anonym

Haha, det är synd om oss idag :)

2009-11-09 @ 23:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0