Jay Smith

Satan vad Jay var grym igår :D






Sabina skulle komma till mig igår, och det tog väldigt lång tid innan hon kom efter att hon sagt att hon skulle åka.
Så jag tänkte att om hon inte kommer innan 8 så måste jag ringa och höra så att hon inte kört i diket.
Nästan direkt efter att jag hade sagt det, så ringer hennes föräldrar och säger att hon kört i diket någonstans nära oss. Så vi sprang ut i bilen och åkte, och där satt hon i diket. Bilen startade inte, hon kunde inte ens sätta på varningsblinkers :(.

Som tur var gick det bra med henne och även bilen klarade sig hyfsat bra.
Kvällen slutade med att hon och hennes mamma kom hem till oss drack te och kollade på idol :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0