nyårrr

Var i min stora lägenhet på nyår, kan ju säga att det är ganska så trångt med ca 15-25 pers i en 19kvadratare. Tur att kicki o jeppe också har lägenheter (y).
Käkade först med några sen hem till mig, där vi var till typ halv 12 då vi drog ner till stan.
Finns en hel del minnesluckor efter elva..men vet att jag hade riktigt kul :)! Ingen aning om vad klockan var men åkte iaf hem till mig igen, var där ett tag gick ner till jocke, hem till mig igen. O så somnade vi väl runt en 5 halv 6. Vaknade vid 8, och upptäckte en hel del blåmärken. Sen var det bara att vänta på att resten skulle vakna..och börja städa.
Så, nu vet ni min (mitt?) nyår.


Kommentarer
Ida

Tack så mkt, du har också en väldigt fin blogg! :)vet inte hur man svarar på kommentarer ^^

2010-01-02 @ 17:30:16
URL: http://idaandersssson.blogg.se/
Amanda

är du muslim?

2010-01-08 @ 02:58:40
URL: http://apg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0