GREEN DAY <3

Lördag 5/6 2010, var en av dom bästa dagarna i mitt liv.
Den dagen kan nu komma in på top 4 listan av saker som är det bästa jag har gjort i hela mitt liv. (Alla är fortfarande med underbara Isabelle).

Green Day på Ullevi var helt magiskt, SÅ JÄVLA BRA! Det spelar ingen roll hur mycket jag skriver, för ord kan VERKLIGEN inte beskriva hur bra detta var. Helt sjukt. Åh <3.

Underbart, bäst, grymt, kärlek.




Kolla på resten av mina klipp; http://www.youtube.com/user/joossaann92
Så kanske ni kan förstå en bråkdel av hur bäst det var....!



Jag har sett många band live..
Pier Pressure 2007
Metaltown 2008
Metaltown 2009

Och jag kan utan tvekan säga att Green Day är det bästa live bandet någonsin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0