sommarjobb...

Har sån ångest för sommarjobb!

Jag frågade på Hedemyrs eftersom att jag har praktik där, och på min ansökan skrev jag om simskolan och undrade om man bara kunde få jobba kvällar under den perioden som simskolan är, om jag får det i år igen.
Men det gick ju inte.
Fast i Fredags kom hon och sa att jag har sommarjobb där om jag inte tar simskolan.

Men jag vill ju så gärna vara på simskolan! Fast jag behöver egentligen verkligen ha något mer än det isf.

Och i fall jag tackar nej till Hedemyrs (som jag måste ha bestämt mig om innan Fredag), så kan jag ju inte vara säker på att jag får jobb på simskolan. Så då står jag där utan jobb.

:(


Kommentarer
lina

ta simskolan =)

2010-03-07 @ 16:45:35
URL: http://linawestin.blogg.se/
Anonym

Det var inge vidare :/ <3

2010-03-09 @ 10:40:38
Lollo

Ah men vad kul att du tycker det låter bra då! :D



Trist att det krånglar med sommarjobben =/

2010-03-10 @ 13:06:33
URL: http://lizinamerica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0