:(

Blää, vill sova, kan inte sova, jobbigt läge.

Hade min första körlektion förut, det var lite läskigt. Men ändå kul. He he jag vill ha körkort nu.

I morgon är det 2 månader tills jag äntligen blir 18, eller ja teknikst sett idag ju faktiskt.

Föregående inlägg handlade om skolan om någon kanske undrade? Fast det tror jag inte. Är i alla fall VÄLDIGT trött på den nu, så trött att jag funderar på att hoppa av. Det är lixom 8 månader kvar, 8 långa hemska månader. Känns långt till lovet som är om en vecka! Men inom mig finns det en röst som säger åt mig att inte hoppa av, för om jag gör det kan jag ju t.ex inte åka som au pair, jag måste hitta ett jobb, får inte ta studenten osv. Fast samtidigt, är det någon ide att gå i skolan när man hatar det? Okej, hata är ett väligt starkt ord. Men jag gör faktiskt det, hatar det alltså. Jag ska gå till lovet i alla fall och sen verkligen tänka över det på lovet.

För övrigt så älskar jag att skriva (& läsa), har alltid gjort det och kommer förmodligen alltid göra det också. Det är därför jag skriver detta här, skönt att få skriva av sig en liiten del.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0