hest

Var iväg och tränade med Gagge igår, skönt att äntligen kunna rida ordentligt! Är ju näst intill omöjligt med detta underlaget. I alla fall, han var vääldigt pigg i början men efter ett tag lugnade han sig. I galoppen var han riktigt fin :).

Idag har jag ridit, gick bra :). Vart ute och gått med Wilmisen och nu ska jag snart in till Uddevalla igen. Sen vidare mot Trollhättan och hälsa på Evelina, ska bli kul :D.

Puss hejdoo

Har aldrig glömt denna hästen. Som var en som jag provred för ca 4 år sen. Provred henne bara en gång och allt kändes perfekt, men av olika anledningar blev det inte hon utan Gagge<3. I alla fall, tänker på henne titt som tätt.
Och saknar även mitt hår..vafaaan skulle jag färga det brunt och behöva klippa mig för haha..


Kommentarer
Maria o Pearl - Jumping For Life

Snygg design du har! :)



Ska vi följa varandra via bloglovin? Om du vill alltså? :)

Jag har en nystartad hästblogg som handlar om min häst och vår satsning uppåt i klasserna :)

2011-02-10 @ 20:18:28
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0