:)

De senaste dagarna har varit väldans bra må jag säga.
I fredags var det som sagt en galet rolig hemmafest hos Kickan, i lördags var det ju SHM vilket ju var helt sjukt bra som ni vet. I måndags var det julafton och jag hade en väldigt bra sådan med nära och kära. I tisdags var det ettårs kalas och utgång i Uddevalla vilket blev väldigt lyckat hade verkligen jätte kul. På lördag blir det stor fest igen, med över 200 inbjudna och på måndag ja då är det ju nyår :).
 
Har tyvärr inga bilder från några av fest tillfällena (stavas det så?), men lite andra bilder har jag i vart fall. Och idag fyller min lille söta kusin Måns hela ett år gammal!!
 
20 år gammal, men gosedjuren måste vara määää
 
 
 
Julafton :)
 
 
Ettårs kalas :)
 
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0