V.29

Ja, får väl be om ursäkt för fruktansvärt dåligt uppdaterande! Tror nästan aldrig det har gått så här långt sedan jag började blogga och de är många år sedan. Får väl ta en snabbgenomgång från den gångna veckan kanske.

Måndag - Började jobba, 10-22.
Tisdag - Jobb 10-16, blev bjuden på pannkaksmiddag hos Kickan, red och sa hej till Mormor och Morfar som passade Måns.
Onsdag - Åkte upp och sa hej till MoM, red, sedan utgång i Grebbestad hade helt GALET kul!
Torsdag - Åkte ner till klubben och sa hej till Malin, var hos doktorn med ögonen och red en långtur med Kickan.
Fredag - Jobb 10-23.30, var på magnus uggla konsert med två brukare från jobbet (då kände jag allt att jag hade ett riktigt bra jobb), sedan åkte jag ner till gstad igen och var fyllechaffis.
Lördag - Jobb 10-15, traktorslalom (ja ni läste rätt) riktigt kul, sedan blev det utgång i gstad (ofc), fick dock bli chaffis även denna kväll, men hade skoj ändå!
Söndag - Jobb 10 -22
 
Känner mig fortfarande lycklig och allt är jätte bra här hemma :). Det är bara en sak som tynger mig, som jag försöker ignorera, ta bort från verkligheten. Men snart måste jag ta tag i det, jag måste gå ner till din viloplats snart. Igår kom det över mig på riktigt första gången sedan jag kom hem. Det gör fortfrande så himla ont, saknar dig så mycket min finaste ängel Happy <3.
 

Detta behövs tas tag i också..
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kickan

Vilka pannkaks-skills ;)!

2012-07-23 @ 18:48:28
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0