LONDON, hell yeah

Hello! Jag har ju vart i London som de flesta av er nog vet, kom hem i söndags. Jag har varit fruktansvärt lat med att uppdatera om detta som ni märker, men jag skyller på att min data bara startar när den känner för det hehehe.
 
I alla fall, ska försöka hålla mig kort. På torsdag tidig, tidig morgon bar det av till Englands huvudstad. Väl framme letade vi upp hostelet som låg riktigt bra och vi bodde alla (10 st!) i samma rum, vilket var väldigt roligt tycker jag. Sen började vi strosa runt på oxford street, shopping, shopping, shopping. Älskart. Sedan gick vi på musikal, "We Will Rock You", Queen så sjuuukt grymt var det. Börja gråta och rös mig mer eller mindre genom hela. Grymt som sagt. Efter detta så gick jag, Alex, Kicki och Kickan vidare ut. Vi hamnade i SoHo, hade en galet kul kväll som slutade med efterfest någonstans i London haha, hem kom vi tillslut med lite (läs mycket) hjälp av några andra som vi hittade på gatan. Fredagen fortsatte med ännu mera shopping, käkade middag på en mysig pub. Sedan var det dags för utgång igen, alla tio den här gången. Fy bubblan vad kul vi hade det. Gick till SoHo även denna kväll, dansade järnet. Och denna gång träffade jag och Kickan en som tog oss till en sjukt kul irlänsk klubb, det var sån otroligt go stämmning där, går inte att förklara riktigt. Sen när det började bli dags för hemgång, kom vi på att vi ju inte riktigt hade någon aning om vart vi var ;). Men som tur var så träffade vi en annan kille, så fick vi hänga med hem till han och käka pizza, han är nog seriöst den snällaste killen jag någonsin stött på! Lördagen fortsatte likandant som de andra dagarna, mer shopping. Kollade även in Hyde Park och några av oss åkte till Camden, som utan tvekan var ett av det coolaste ställen jag någonsin sätt. Önskar vi hade upptäckt det tidigare! Sjukt. Sedan blev det pastamiddag och utgång för Alex, Kicki, Kickan och mig igen, vi körde på säkert kort och gick till SoHo igen. Hade såklart as kul igen.
 
Blev visst inte jätte kortfattat haha, men det är mycket som inte är med ska ni veta ;).
 
Hade en otroligt rolig resa, allt var verkligen super lyckat. Härliga, härliga människor!
Räknade ut att jag och Kickan hade sovit 7 timmar på 4 dygn, då vet man att man haft kul!! ;)
 
Har tyvärr inte någon bild på denna datan (den lever ju bara ibland), men snor någon från fejjan.
 
PEACE
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0