SHM

Okej, inom en ganska så snar framtid så fyller jag 20 år gammal. OCH VET NI VAD, på min födelsedag alldeles på dagen så kommer jag dansa till Swedish House Mafia i Oslo, hur nice och galet kommer inte det bli!? Känner redan lyckokänslorna bildas i magen på mig. VIP biljetter har vi också, (för allt annat var slut hehhehe) kommer nog bli helt sjukt, med enkla ord. woop woop. Dessutom så fick jag detta utav mina föräldrar i födelsedagspresent, hur snällt!? TACK bästaste mammsi och pappsi <3.
 
Någon form av 20-årsfest hade självklart också vart roligt att ha, man fyller ju trots allt bara 20 en gång. Och efter 20 är det inte så himla många åldrar kvar att sukta efter. Kanske får bli något den 21:e? (Om nu inte jorden går under då...) Det är bara det att det är så mycket att stå i och ordna när man är ensam, det kryllar inte om decemberbarn i min umgängeskrets tyvärr. Får väl se hur det blir helt enkelt, lördagen kommer ju i vilket fall som helst bli magisk.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0