Another day, another start

Regn, regn och återigen regn. Det är tillbaka, regnet alltså. Vi fick väl en sisådär 5 härliga höstdagar, men mer än så, det är för mycket begärt verkar det som.
 
Igår så hämtade jag hem Gagge och även en häst hemma hos Bea, så nu har jag hästarna precis utanför fönstret igen. Det är skönt om än lite tråkigt att inte ha honom hos Amanda.
 
Jag har kollat på första avsnittet på säsong fyra nu i helgen, självklart var det hur bra som helst. Blev dock lite besviken på en sak, något jag absolut inte ville skulle hända. De hände. Blää, men det är väl sånt som gör serier bra. Längtar ihjäl mig tills nästa avsnitt. Är som sagt verkligen beroende, tänker på Vampire Diaries fler gånger om dagen.
 
Det händer inte så mycket här hemma i Bullaren, det är lugnt lixom. Västkusten, stället som bara lever på sommaren, Typ. Nejdå men det är stor skillnad på sommar och vinter, det är väl i och försig samma sak på alla ställen antar jag. Mer eller mindre. Jag jobbar lite här och där, vissa veckor varje dag andra veckor inte en enda dag. Tur att jag snart ska till London, det ska bli himla skoj.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0