I'M OBSESSED

Jag är helt besatt igen i Vampire Diaries. Som ni vet så var jag ju det även i USA, men på netflix (där jag kollade) hade bara det kommit ut till säsong två. Sedan i slutet av USAtiden var det så mycket med allt som skulle göras innan hemresa och när jag kom hem var det så mycket med att vara hemma osv. Men nu minsann, har jag blivit besatt igen som sagt. Har nu ett avsnitt kvar av säsong tre och jag dör lite så bra jag tycker det är. Det finns i mitt huvud hela dagarna, går typ runt och rabblar replikerna i mitt huvud och tänker på vad som hänt/kommer hända. Jag vill också ha en vampyr. Leva i en vampyr värld, tänk vad spännande livet skulle vara då. Jag vill vara Elena. Japp, det var det.
 


Kommentarer
Alexandra

I totally agree with you, du kommer typ dö när du ser sista avsnittet och inte kan se nästa!

2012-10-03 @ 14:06:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0