Movies

Imorse när jag vaknade så gick Burlesque på tv:n. Gissa om jag blev glad? Har viljat se den filmen hur länge som helst, men har av någon anledning bara inte blivit så. Den var himla bra, jag är ju också ett stort fan av Christina Augilera, det gör ju inte filmen sämre precis! Hon var en av mina absolut största idoler när jag var mindre, det är hon väl egentligen fortfarande. Finns få med en sådan röst som hon har. I alla fall, ni som inte sett filmen. Se den!
Såg en annan bra film igår också, Country song hette den. Garret Hedlund (låter himla svenskt eller hur?), spelade en av huvudrollerna. Det jag ville ha sagt med det är att jag tycker han är snyyygggg :).
 
 
 
 


Kommentarer
Kickan

Mmmm, och Cam Gigandet ;)!

2012-09-16 @ 14:30:58
Josefin

Aa han är en klass för sig ;)

2012-09-16 @ 14:43:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0