En annan dag i februari

Det kommer bara mer och mer snö, undra hur många kilo snö det finns i hela världen just nu?
Det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället, har börjat på mitt nya jobb. Det är svårt och krävande, men det ska bli väldigt skönt med en fast inkomst varje månad. Jag känner att jag behöver något att se fram emot, något att längta till ni vet? Har suttit och kollat flyg till överallt i hela världen, mest till diverse ställen i USA. Boston, New York, LA. Boston för att Simone finns där, New York för att New York är just New York och jag saknar den staden något fruktansvärt, LA samma sak där, just för att LA är LA och för att vi hade en sådan grym påskhelg där förra året. Det är synd att allt ska kosta så mycket pengar. Igår köpte jag en trisslott i hopp om att vinna en miljon svenska kronor, men det vann jag inte. Vann istället 30 kr, åtminstonde en ny lott. Klapp på axeln och bättre lycka nästa gång.
 
 
 
 


Kommentarer
salvar

kom bara kom <3

2013-02-13 @ 04:19:08
URL: http://www.salvar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0