En dag i snöiga februari

Life's for the living or you're better of dead.
You know, life's for the living so live it or you're better of dead.
Smile for the living :)
 
 
En kulig kväll har jag haft, runt om i stora vida världen. (Uddevalla)
Med en god vän. (Kickan)
Och lite en i släkten. (Bror min)
Har haft väldigt roligt åt "suddig grön". (Kickans bil)
Har haft en låt på hjärnan. (Mermaid - Train)
 
Det var det jag hade på mitt hjärta för denna gång, kära vänner.
Nu ska jag sova, är asa trött :) hehe.
 
salviiis, miss you. Kommer du ihåg hur svettigt det var den dagen vi fotade?
 


Kommentarer
salvar

hihihi jaa. jag minns varenda svettiga dag hahah

2013-02-07 @ 02:33:07
URL: http://www.salvar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0