Kuliga dagar

De senaste två helgerna har varit fantastiskt roliga, förra helgen så åkte jag ner till Skåne, Kristianstad. Närmare bestämt ner till Ellen. Det var otroligt roligt att träffas igen, allt kändes precis som vanligt. Så himla underbart med människor som man kan vara ifrån länge, men sen så känns allt som vanligt när man träffas igen. Vi hann med myskväll, shopping, fika, galen utgång, efterfest. Ja det mesta, en himla bra helg med andra ord.
 
Denna helgen har innehållit en 40årsfest, min och Sofias fest. Jag har vart så otroligt nervös över detta må ni tro. Men det hade jag inte behövt vart, för kvällen blev hur lyckad som helst. Har så otroligt underbara kompisar måste jag säga, helt sjukt egentligen. Känner mig så himla lyckligt lottad över det. Det var sån himla go stämming hela kvällen, inga bråk, inga sura miner, inga konstigheter bara ett sånt JÄVLA GÖTT GÄNG. Tack alla fina :).
 
Imorgon så börjar jag nytt jobb, har fått ett vikariat som personlig assistent. Jag känner mig jätte, verkligen jätte nervös. Troligen mestadels på grund utav att personen pratar teckenspråk - jag kan inte teckenspråk. Så ja, det säger sig väl självt.
 
Lånade lite bilder, har ingen fungerande kamera för tillfället.
 
Kristianstad
 
40årsfest
 
 
Och juste, Kickan har gjort en fjällenfilm. Kanske inte jätte kul att se på för dem som inte är med, men ändå ;).


Kommentarer
salvar

åh jossan vad jag saknar dig <3 Lycka till på jobbet. aaaand, I looove your hair!

2013-02-04 @ 06:49:23
URL: http://www.salvar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0