Time flies, and so will I

15 juli. Helt galet vad fort tiden går, halva sommaren puts väck. Känns väl lite sisådär får jag säga. Men så är det ju alltid, tiden bara springer iväg. Påtal om det, häromdagen närmare bestämt den 10:e, så var det exakt 365 dagar sedan jag kom hem till Sverige efter mitt år i USA. Känns SÅ JÄVLA SJUKT, ursäkta men det känns verkligen så. Kan inte fatta att det har gått ett helt år, men å andra sidan kan jag inte fatta att jag bara varit hemma ett år heller. USA tiden känns verkligen som ett helt annat liv. Ibland får jag nästan kolla på bilder för att förstå att, jo men jag var faktiskt där. Jag bodde och jobbade i Washington DC i nästan ett helt år.
När vi ändå är inne på resor, så kan jag ju berätta att det planeras en ny sådan. Så den som vill följa med mig på resa igen bör ju fortsätta läsa min kära lilla blogg hahaaa.
Den 14 november beger vi oss till Thailand. Inget mer är bokat än sålänge, men planen är Thailand, Kambodja, Vietnam, Australien och Nya Zeeland. Jag, Kickan, Jonas, Ulrik och Rebecka är det som drar. Tror och hoppas på att det kommer bli helt underbart.
 
 
 


Kommentarer
Kickan

Klart att det kommer bli, vi gör det magiskt awesome tycker jag! ;)

2013-07-16 @ 21:22:24
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0