2012, a year of crazy happiness

Satt och kollade igenom bloggen, som jag gör rätt ofta nuförtiden. Är SÅ glad över att jag faktiskt skrev såpass mycket som jag gjorde i USA, det är verkligen roligt att kunna kolla tillbaka på.
 
Och så tänkte jag publicera ett gammalt inlägg, just för gladhetens skull. :)
 
WOHO idag startade datan min för första gången på ett par dagar. Tänkte därför passa på att skriva lite om 2012, medans datan lever.
 
2012 ja. Vilket jäkla år! Jag har tänkt och tänkt för att försöka komma på något dålig som hände mig under 2012, men vet ni, jag kan banneimig inte komma på något? Visst var det jobbigt i USA till och från, men det var värst i början alltså under 2011. Det som var jobbigt i USA, gav bara massa bra i slutändan. Under USA tiden så lärde jag känna underbara människor, jag lärde mig att våga stå på mig lite mer, jag upplevede och såg massa nya platser. Bara en himlans massa positivt! Samma sak när jag kom hem den där dagen i Juli, lyckligaste dagen i mitt liv att äntligen få träffa alla nära och kära. Blir alldeles varm då jag tänker på hur det kändes när jag steg av på landvetter, fantastiskt. Lycka ända in i själen. Sedan fortsatte sommaren likadant. Hösten är ju alltid lite tråkigare, grå och mörk. Men det är ju så det är, jag mådde bra ändå. Jul, nyår och min födelsedag var riktigt bra. Som ni hör, finns inget dåligt som är värt att nämnas. Hur underbart är inte det egentligen? Tänk vilket otroligt bra år jag har haft, ingen bergodalbana för mig inte. Möjligtvis en bergodalbana med enbart toppar i så fall.
 
Under 2012 hann jag med att besöka:
Bo i Washington DC, USA
New York
Miami
Chicago
Las Vegas
Grand Canyon
Los Angeles
San Fransico
Niagara Fallen, Canada
Corfu, Grekland
London, England
 
Hoppas jag får möjlighet att besöka minst lika många nya platser under 2013.
 
2012 har verkligen gett mig det bästa av båda världar. Att vara ute i världen på egen hand, nya människor, nya platser osv samt att få vara hemma med nära och kära, känna sig hemma.
 
2012, tack för världens bästa år. AND 2013, PLEASE BE AS GOOD AS 2012.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0