En himla bra helg

Jag har haft en fantastiskt bra helg ska ni veta. Verkligen hur himla bra som helst.
Fredagen spenderades i Trollhättan hemma hos Evelina, med mamma, Catarina och Isabelle. Vi var ute och åt gott, sedan spelade vi spel och bara umgicks. Massa mysigt. Vi sov över där allihopa och på morgonen så åkte vi till AnnMarie och fick världens hotellfrukost, hur gott som helst. Efter den goda frukosten begav vi oss hemmåt. Sista lördagen i Maj är det ju alltid Majfesten, världens bästa fest. Så det var bara att göra sig i ordning. Jonas kom även hem på lördagen efter en vecka i Norge, äntligen. Först var det lite förfest här hemma, sen drog vi vidare till förfesten på Holtane. Ca 40-50 fantastiska människor, sol och grill. Kan ju faktiskt inte bli så mycket bättre. Sedan var det balvagn mot crusaders. Det var tyvärr inte lika mycket folk som det brukar på festen, men vad gör det? Alla viktiga var ju där. Hade verkligen alla mina favoritpersoner där, vilken lycka. Himla bra kväll. Var hemma runt tre någon gång, kl 6.30 ringde Kickan och väckte mig på söndagen. För då var det nämligen dags att bege sig mot Stockholm och P!NK. Jag, Kickan, Whide och Per. Slenta till tusen. Väl framme i Sthlm så var det dags att börja köa, i kortärmat och spöregn. Fast vi fick köpt oss varsinn regnponcho och paraply, tur var väl det. Konserten då? Jo asså, herregud säger jag. Den var verkligen så GALET bra, hur himla bra som helst verkligen. Vilken show hon bjöd på, hel tokigt och hel grymt!!!! Trodde inte jag skulle börja gråta eller så, eftersom att P!NK ändå inte är någon super stor idol för mig eller så. Men grät, det kan jag lova att jag gjorde. DAMN. Det var verkligen SÅÅÅÅ bra, kan inte säga det nog med gånger. Sen skulle vi ta oss till hostelet också, och det är också en historia för sig. Min mobil var stendöd och Kickan hade ingen mobil och där stod vi vid globen och visste inte vart i Sthlm vårt hostel låg. Sedan fick Kickan en snilleblixt att det nog låg i Gamla stan, så vi chansade och tog tunnelbanan dit. Vet inte riktigt hur vi löste det egentligen, men tillslut hittade vi hostelet. Jag och Kickan, vi klarar det mesta.
 


Kommentarer
Anonym

Haha, ja vi verkar klara det mesta. Grym helg!:D :D

2013-05-28 @ 16:55:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0