Sunday in May

Jag är så sugen på att få till något, något att skriva alltså. Men det kommer inget, det är som att det är någon som säger. Nej men sluta nu Josefin, vad ska DU skriva egentligen ha?
Fast jag skulle ju kunna berätta lite om gårdagen faktiskt. Eller ja. Vi var i alla fall några stycken, närmare besämt Jonas, Kickan, Isabelle, Regina, Anna och Charlie som var inne i Uddevalla och käkade på butlers. Riktigt god mat, med himla bra sällskap. Sedan gick vi vidare till Köket som det så fint heter och lyssnade lite på ett liveband.  En trevlig kväll var det.
 
Och just nu sitter jag faktiskt och funderar på om man kan bli gravid på en timme? I så fall, så tror jag nog att jag har blivit det. Magen är så fruktansvärt upblåst, så antingen har jag en bebis där i eller så kanske jag spricker snart och det bara sprutar ut en himlans massa luft? Fast den enklaste förklaringen måste nog ändå vara att jag har en luftbebis, eller hur?
 
Jag är så otroligt sugen på att dra utomlands, ligga på en strand, svalka sig i kristallklart vatten, ha galna kvällar med goda drinkar. Men, det kommer, det kommer. U just have to be patient girl.
 
Corfu
 
 
 


Kommentarer
salvar

<3 <3 <3

2013-05-11 @ 20:09:29
salvar

jag vill åka nånstans me dej!!

2013-05-11 @ 20:09:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0