Bye Melbourne

Har haft ett par roliga dagar i Melbourne och på great ocean road, som var riktigt fint. I lördags bland annat så var det ett stort event i hela staden "white night", det var smock fullt på gatorna och vissa byggnader var fulla av olika färger som lyste. Hade en mycket rolig kväll. Kollat på hockeyn, festat, shopping, pratat och pratat. Men nu har jag precis fått säga hejdå till Simone, som åker hem till Sverige. Så nu är det bara jag kvar, har varit så otroligt mycket hejdån nu på en alldeles för kort tid. Ulrik, David, Simon, Andreas, Jesper, Jonas, mamma, Åsa, Rebecka, kickan, Linda och Simone. Hatar att säga hejdå och hatar att vara den som är ensam kvar. Känner mig ensammast i världen, typ. Mitt flyg går till Sydney om en timme, sen ska jag hoppa på ett tåg mot stället jag ska. Minns inte vad det heter men det är något på M vet jag i alla fall haha. Just nu önskar jag att det var ett flyg till Sverige jag skulle ha hoppat på istället. 

Great ocean road 




Kommentarer
Linda

Du är stark och modig Josefin! Massa kramar till dig!<3

2014-02-26 @ 09:58:44
Kickan

Fan vad grym du är, saknar dig! Lycka till nu <3

2014-02-26 @ 14:56:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0