Söndag

Tänker mer eller mindre varje dag på att åh detta vill jag skriva om på bloggen, tänker på hur jag ska skriva det. Men så varje kväll så bara det rinner ut i sanden tråkigt nog. Ytterligare en vecka börjar i alla fall gå mot sitt slut och denna veckan har det varit några jobbiga dagar. Bl.a. så var vi iväg på träning med fyra hästar, kände mig as nervös och stressad innan och under tiden, men sen känslan när det är klart att man faktiskt klarade av det som skulle göras är en sån jäkla go känsla. Det har varit några mer sånna tillfällen i veckan, men de mesta övergår ju tillslut till en bra känsla även om det är sjukt jobbigt under tiden. Annars går det fortfarande bra, trivs oså. Vissa saker är väl inte lika spännande att göra nu som det var i början, men så är det ju med alla jobb. Har ju snart varit här i tre veckor! Idag dock har det (är det) en jätte slapp och skön dag, bara jag och tjejen jag bor med här. De andra är på tävling, så himla skönt är det!! Vi var ute igår också hade riktigt kul, så det är en väldans tur att vi fick en sånhär dag. Var ingen höjdare att stå upp när klockan ringde vill jag lova. Jag har typ kört runt på fyrhjuling i hagarna i två timmar idag och plattat ut bajset haha, det är rätt så soft. Köra runt och lyssna på musik. Försöka få lite färg, vilket jag inte verkar kunna få längre. Har verkligen tappat all färg jag hade, det var väl i och för sig ett bra tag sen den började försvinna. Solen verkar i alla fall inte gilla att ge mig färg längre, förutom i nacken där jag har en as snygg bonnebränna, de ni!! Får väl skylla på att det regnade nästan konstant hela min första vecka. 

Från idag





Och från igår 






Kommentarer
Kickan

Du är då brunare än alla oss här hemma, det kan jag lova! :)

2014-03-16 @ 12:32:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0