Lite update....från BullarN

Som nog de flesta av er vet nu, så är jag hemma i Sverige igen. Detta var det nästan ingen som visste om så det blev en väldans massa överraskningar. Vilket verkligen var så himla kul och framförallt hur underbart och roligt som helst att få överraska och träffa Jonas igen.
Jag bokade min hembiljett i början av mars, så jag får säga att jag tycker jag har gjort ett bra jobb med att hålla det hemligt.
 
Jag trivdes ju som ni vet bra på mitt jobb, men jag saknade Jonas väldigt mycket. Vilket var största anledningen till att jag ville hem. Jag jobbade sista dagen förra tisdagen, ni vet den där super svettiga dagen som jag skrev om. Sedan bodde jag på hostel inne i Sydney i två nätter och så flög jag i Torsdags. Mellanlandade i Singapore och London och tillsist klockan 11 på fredag förmiddag kom jag fram till Göteborg. Där tog jag först en buss in till stan och sedan tåg till Hällevadsholm (där helt otippat Frida hoppade på i UA) och den sista biten tog jag taxi, till ett tomt hus haha.. Men efter att pappa kom hem, så blev det överaskning på överaskning. Pappa, David, Farfar, Moa, Erik, Mormor, Morfar, Mamma, Jonas, Anna och Charlie. KUL var det!
 
Det känns bra att vara hemma och återigen, så känns det väldigt bra att vara på samma sida jordklotet som Jonas. Men, det känns tomt och konstigt att resan faktiskt är över nu, har nog inte riktigt hunnit fått in det än. Det är så mycket i början när man kommer hem, allt är roligt och man är så uppe i varv. Så det tar väl ett tag att smälta och få in allt.
 
 


Kommentarer
Renée

Välkommen hem Josefin! Åh så kul att överraska alla :-)!!
Kramar

Svar: Tack så mycket! :) Ja, det var verkligen jätte roligt!!! :) :)
Kramkram
Josefin Hansson

2014-03-25 @ 22:49:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0