090911

God morgon, var ju hemma igår en stund så åkte upp o löshoppade Gagge och Amazing. Första gången som jag löshoppade Gagge och andra gången för Amazing, o vilka duktiga hästar jag har :)! Kommer nog upp filmer senare.

I alla fall, när jag skulle åka tillbaka till lägenheten igår kväll så skulle jag byta buss på torp. Tror ni att det kom någon buss? Nej utan där sitter jag o fryser ihjäl, fick ringa till mamma så hon kunde kolla om det gick någon annan där ifrån. Som tur var så gjorde det det, dock en halvtimme senare..aa och sen fick jag vänta på kampenhof, så det tog 45 min längre än vad det skulle. Jag gillar inte västtrafik.

Nej ska ta o göra mig lite frukost, sen blir det skoooooooolaaaaann..

Föresten så bestämde jag mig för att följa med till fjällen igår, så nu är jag såhär glad:


Kommentarer
tess

sv; hahah, a trodde jag skulle skratta ihjäl mig :D

2009-09-11 @ 09:18:30
URL: http://ntess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0