Lördag

God morgon på er :), visst är det underbart med helg?

Var på kalas i Kungälv igår, hos min kusin som fyllde 9 år. Så det var därför det var så dåligt med uppdatering.
A juste var inne o kollade vad vi skulle göra med min data, den har typ spruckit i kanten..så jag vågar inte ens lägga ihop den. Aa och så måste vi skicka in den till Tyskland igen!! Även fast det var deras fel att den har gått sönder, så jag kommer vara utan den i typ 4 veckor :(. OGILLA starkt. Har dock kvar den än så länge, måste ju lägga in alla bilder, musik osv på den interna datorn.

Hörs kanske senare.

Puss


Kommentarer
Sanne - bloggdesigner

Hej,

jag lottar just nu ut en gratis bloggdesign till en ensam vinnare (man är alltså helt ensam om just denna design).

Vill du vara med? Kika bara in hos mig för mer info och för att lämna din anmälan!

Lycka till!

MvH Sanne

2009-09-12 @ 13:05:43
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0