Kusinvitamin

Idag fick jag äntligen det där smset som jag har väntat på mer eller mindre hela Decemer. Det där smset som skulle innehålla de dära orden "Nu har din kusin kommit", det smset det fick jag idag.
Jag har fått en liten kusin, en liten kille. Jag längtar så otroligt mycket tills jag kommer få komma hem och få se på honom, känna och klämma, gosa och ja ni vet. Tänka sig, en liten bebis i släkten. Det var längesedan.
Dessvärre är det ju ett tag, ett riktigt långt tag tills jag kommer få göra allt det där. Så tillsdess så väntar jag på fina bilder. I alla fall så vill jag också säga Grattis och Lycka till, till världens bästa Henrik och Regina :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0