5/11-11

Igår kväll blev det middag på cheescakefactory igen och efter det blev det film mys hos Simone. Jag sov mig dock igenom nästan hela filmen, men såg i alla fall början och slutet så det var alltid något haha.
Idag har jag tränat, vart med Ellen, mött upp Frida, gått runt och kollat i lite affärer, ätit frozen youghurt och nu börjar jag jobba om 18 min. Jag hittade ett par skor som jag väldigt gärna ville ha idag, men ska vänta lite dels för att dem var otroligt höga och lite dyra för en aupair kassa haha. Speciellt en au pair kassa som ska till New York nästa helg, så kanske lika bra att vänta tills dess och hoppas på att jag hittar ett par billigare och snyggare där. ;)

Två bilder från igår.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0