Lördag 19 november

Dagen idag började med ett spinnigpass, gick faktiskt riktigt bra. Kände att jag verkligen orkade pusha mig själv och ändå klara av det. Förstår ni hur jag menar? Sen gick jag hem, snabb dusch och tillbaka till Bethesta igen för att möta upp Madelene :). Vi satt först en stund på starbucks och efter det var det dags för bio. Breaking Dawn! Ni som känner mig vet ju att jag är en twilight nörd. Älskar böckerna till tusen. Filmerna däremot är jag inte ett riktigt lika stort fan av, bra tycker jag att dem är men inte mycket mer än så. Trots detta hade jag mycket höga förväntningar på denna film, då det är så många som säger att den ska vara väldigt bra. Jag försökte dock dämpa mina egna förväntningar men utan framgång. Och vet ni? När vi satt där i biosalongen här borta på andra sidan jorden så var första trailern som kom upp "The girl with the dragon tattoo", vi kände oss en aning stolta! Och filmen då? Vad tyckte jag om den egentligen? Jo jag tyckte att den var helt galet bra!! Trots mina höga förväntningar så var den riktigt, riktigt bra. En klar 10/10! Började tom gråta flera gånger även fast jag mycket väl vet hur allting kommer att sluta.
Sen var det dags för jobb igen, som alltid på lördagskvällar..

Imorgon ska jag göra en sak som jag är otroligt nervös för. Jätte, jätte nervös är jag. Ska bli intressant att se hur det kommer sluta. Tänker inte berätta för er vad det är, men ni kan få en liten ledtråd. En bild ledtråd!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0