6 months

Idag var det ett halvår sedan jag åkte från landvetter. 6 hela månader. Herregud. Säger som alla andra aupairer, det känns som att jag har varit här i en evighet samtidigt som det nästan känns som att jag åkte igår. Tänk så mycket jag har hunnit med under dessa månader. Så mycket känslor, bergodalbana. Vissa tillfällen har varit de tuffaste i hela mitt liv. Men jag har klarat mig igenom det, när jag tänker tillbaka på diverse saker som har hänt under dessa sex månader så känner jag mig stolt att jag faktiskt har klarat av det här. Får ju inte heller glömma bort att jag har varit med om massvis med roliga saker också. För att inte tala på alla nya ställen jag har fått se. Jag har hunnit vara i New York 3 ggr, Miami och Chicago. Dessutom massa roliga saker utöver det.



Kommentarer
mamma

Älskade Josefin vår starka dotter <3 <3 <3

2012-03-01 @ 08:54:10
Josefin

<3<3

2012-03-02 @ 14:44:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0