Flå, flagna, flår, fjälla

Tro det eller ej men jag fick faktiskt lite färg i Miami trots att vi bara hade två soldagar. Fast det är klart, så likblek som jag var innan (och snart kommer vara igen) så vore det ju konstigt om jag inte skulle fått någon färg alls. Mest på magen såklart, som jag alltid får. Hur tråkigt är inte det egentligen? Men lyckades faktiskt få lite i ansiktet också. Dock finns det ingen bra bild det syns på att jag faktiskt fått i ansiktet, jag skyller på foundationen och pudret som ju blev för ljust. Haha vilken liten tönt jag är, måste försvara mig att jag faktiskt fick färg i ansiktet! Fast föresten nu låter det ju som att jag hade smink hela tiden, det hade jag ju såklart inte. Bara på kvällarna. Åh, måste försvara mig igen, försvara mig mot mig själv? Konstig jag är ibland. Jaja, det jag vill komma fram till är i alla fall att jag redan börjat flå (eller fjälla som Ellen säger..) på näsan, pannan och på bröstet! Hatar det, finns seriöst nästan inget värre. Så inte okej. På måndag kommer jag se ut som ett vandrande lik igen, fast nej det var nog att ta i på lördag är nog mer rimligt.



Kommentarer
Kickan

Klaga inte, du ska bara veta vad JAG flår..haha, ja ser typ brännskadad ut, kliar gör det oxå xD

2012-02-04 @ 16:00:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0