Söndag

Dagen började med en sväng på gymmet, sedan gick jag till ett stall som jag googlat mig fram till. Som tom låg närmare än det andra jag varit på. Jag kände att jag verkligen var tvungen att få se lite hästar, känna lukten. Det första som hände var att jag började gråta, men sedan så satt jag där och bara kollade i säkert en timme. Det var speciellt en häst jag kollade mycket på, tjejen som red hästen red otroligt bra och hästen gick verkligen fint. Kände hur det sprätte i benen på mig, önskar det hade vart jag som satt upp. Sedan gick jag hem till Simone, där vi bla gjorde våfflor, jätte gott. Hela eftermiddagen/kvällen har också spenderats hos Simone och hela två filmer har vi hunnit med.



Såhär såg första våfflan ut..



Sedan blev dem finare haha



Kommentarer
salvar

mumms!!

2012-02-20 @ 05:01:36
URL: http://salvar.blogg.se/
Kicki

Kan det va så att du kanske kan få en plats på den ridskolan?:) puss!

2012-02-20 @ 22:54:29
Josefin

Tyvärr inte :(

Puss <3

2012-02-21 @ 04:09:33
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Kicki

Åh vad dumt :( <3

2012-02-22 @ 19:14:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0