Starbucks och lite resa osånt

Jag gillar måndagar och onsdagar. Dem är sköna. Dem är sköna därför att jag alltid har lite dryg en halvtimme mellan alla hämtningar och lämningar, så då brukar jag oftast åka och parkera bilen någonstans och sova. Haha. Kanske låter ganska tråkigt, vilket det i och för sig är men ack så skönt. Idag så åkte jag dock inte och parkerade någonstans, utan idag åkte jag till starbucks. Fick sånt himla kaffesug va. Nej, det är inte riktigt hela sanningen. Jag tog med mig datorn idag för att kunna boka det som jag skrev att vi planerade förut. Simone och Ellen bokade tidigare idag men jag kunde inte då, så fick göra det nu. Och klart som fan att inte samma flyg fanns kvar längre. Blir så tje påt. Men men, jag fick bokat ett senare flyg istället. Vilket innebär att jag kommer komma hem mitt i natten, jag hoppas verkligen att det kommer vara okej för min värdfamilj. När jag jobbar dagen efter har jag en regel att jag måste vara hemma klockan elva nämligen. Jaja, det får jag ta med dem ikväll. Och nu undrar ni väl vart vi ska någonstans? Jo sörrni, vi ska till Chicago! :D Nästa lördag bär det av, kommer bli galet bra tror jag.



Kommentarer
Kickan

Fan va kul, det tycker jag verkligen att ni kan unna er :D!

2012-02-15 @ 23:12:46
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0