Jag har det bra mitt liv rullar på

Jag har den senaste tiden haft en bra känsla i hela kroppen.
Jag har otroligt fina vänner här borta, som lyser upp vardagen. Här träffas vi mer eller mindre varje dag, både under dagen och på kvällen. Hur ska det bli att inte få träffa dessa fina människor konstant när man kommer hem?
Jag har en massa att se framemot under våren, nu närmast såklart att Kickan, Kicki & Anna kommer. Kan inte bli annat än underbart. Jag har även börjat känna att jag trivs här borta, jag börjar gilla detta livet. Jag tror det vände efter nyår eller något, efter 4 månader helt enkelt. Det känns väldigt bra. Vet egentligen inte vad jag vill komma fram till med detta inlägget, men ja. Jag mår bra och har det bra. :)




Kommentarer
mormor

Så härligt att höra att Du mår så bra och trivs. Kram Mormor.

2012-01-18 @ 16:57:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0