Sjuuukeer

Idag är första dagen sedan jag kom hit som jag vaknat upp och känt mig sjuk, kan ni fatta det? Jag har mer eller mindre varit frisk i åtta månader, trots att jag jobbar med barn, trots att alla familjemedlemmar här tom har gått på antibiotika! Fattar inte hur jag kunnat hålla mig frisk haha. I alla fall, tyckte nästan det skulle bli lite skönt att få bädda ner mig och se på vampire diaries hela dagen. Men ikke då är den yngsta ungen sjuk såklart, vilket betyder att jag får jobba hela dagen. Inte så ansträngande dock men ändå. Och visst är det konstigt att när man får reda på att man inte behöver gå till skolan, så blir man genast mycket friskare...hmm.



Kommentarer
Kickan

Haha, rackarunge ;)

2012-05-02 @ 17:06:36
URL: http://kickankristin.blogg.se/
mormor

Hoppas det går fort över kram mormor o morfar

2012-05-02 @ 21:51:02
mamma

Ta de lungt o vila så du snart blir frisk Kram mamma <3<3<3

2012-05-02 @ 21:55:07
Josefin

Tack så mycket <3<3

2012-05-03 @ 00:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0