Midnattsloppet 2013

Igår sprang jag midnattsloppet. Första loppet jag någonsin sprungit och jag måste säga att det var fruktansvärt roligt! Om jag är hemma nästa år, så kommer jag utan tvekan göra det igen.
Tränade hyfsat bra under våren, men nu i sommar har det nästan inte blivit något alls. Började väl komma igång så smått för kanske 3 veckor sedan. Har sedan jag anmälde mig haft som mål att jag skulle klara det på under timmen. Vilket jag inte gjorde, sprang på 1.04.02. Kände mig måttligt besviken igår får jag säga. Men idag känns det bättre, med tanke på att jag inte tränat så mycket och inte sprungit milen sen i våras (vilket också var första gången någonsin som jag sprang en mil) så får jag väl vara nöjd att jag faktiskt kom runt och inte gick någon gång. Så klapp på axeln, så är det bara att kämpa vidare och försöka klara under timmen här hemma istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0