Phi phi

Allt gick som det skulle. Så vi kom med bussen till Krabi i torsdags. Vi stannade där en natt, sedan åkte vi till phi phi o de andra igår. Blev en yttepytte utgång, red på en såndäringa rodeotjur ni vet. Skoj! Bestämde oss även för att ta dykcert, så det började vi också med igår kväll. Det har vi även höllt på med hela dagen idag, en massa teori och nu på eftermiddagen har vi varit i havet och gjort några övningar. Lite läskigt får jag säga, men riktigt kul! Så imorgon ska vi göra våra två första riktiga dyk, några övningar till och teoriprovet. Sen på måndag är det två dyk till, varav ett av dem är på 18 m tror jag. Det är det certifikatet är på. Dessvärre är jag rätt så förkyld, då ska man inte dyka. Så jag hoppas verkligen att det blir bättre tills imorgon. Annars blir det inget för mig och det suger verkligen, verkligen så himla mycket i sånna fall. 

Vi har fortfarande inte fått sett solen, men dem säger här att det värsta ska ha blåst över idag. Så det hoppas vi på. 

Pusselipuss 


Kommentarer
Renée

Attans med förkylningar!Kan du inte hitta nån som kan ta den en stund mens du dyker ;-)!! Hoppas du blir bättre så du kan va med Josefin, håller alla tummarna :-)!
Kram o lycka till

Svar: Det var nog det som gjorde susen att du höll tummarna ;). Så tack så mycket :D. Kramkram
Josefin Hansson

2013-11-24 @ 14:09:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0