Vaccination - check

Idag var jag och tog sista twinrix sprutan och hämtade ut ducoral. När jag skulle betala säger hon ett pris som är ungefär tredubbelt mot vad jag hade på mitt kort såhär i slutet av månaden och givetvis då även tredubbelt mot vad jag trodde att det skulle kosta. Jag trodde ju att man hade betalat för båda sprutorna första gången, men så var det ju såklart inte. Som tur var så hade jag min dosa i bilen så fick så snällt gå därifrån, flytta över pengar från sparkontot och sedan glatt komma in och säga "nu är jag rikare minsann". Fast så glad var jag väl inte. Men sista vaccinationen avklarad i alla fall, bara malariatabletter som ska hämtas ut. Skönt, skönt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0