Brisbane

Här i Brisbane dricker vi Cola ur plasttallrikar 

Häller köttfärs i colaflaskor 

Hänger tvätt lite varstans för att slippa betala torktumlare 

Tar lite promenader 




Käkar glass 

Sett på bio har vi också gjort, jag, Jonas och Ulrik såg på American hustle. Tycker den var totalt värdelös haha, men alltid gött med popcorn vaklart. Imorgon ska vi åka till Hervey Bay och i övermorgon blir det Fraser Island. Är så jäkla taggad, ska verkligen bli så sjukt skoj! En annan himla rolig sak är att idag så åker bror min och Simon mot Australien och den 20:e ska vi mötas upp, det ska bli så kul att träffa dem! 

P.s blir jätte glad när ni kommenterar, är super kul. Så vill bara säga förlåt att jag är lite dålig att svara på dem


Kommentarer
sabina

Shit vilka grejer ni får uppleva, måste säga art ja e grymt avis ") här hemma snöar de som bara den.. Skulle lätt velat va nere i värmen ist.. Men har ju annat att se fram emot:-D

2014-01-14 @ 13:36:06
Mona

Man måste vara säker på handen när man dricker på fat min mormor drack alltid kaffet så . Duktiga killar som hängt tvätt så prydligt. Kram Mormor.

2014-01-14 @ 18:59:02
Kristina

Härligt att få lite info från er! Håller med Mona om tvätten! Kramar Kristina.

2014-01-14 @ 19:26:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0