Snabb update

Vi alla överlevde bungyn! Är så stolt över mig själv att jag vågade. Trodde ett tag att jag inte skulle palla, men det gick. 50m var bungyn. Alla nio hoppade och så gjorde vi en sorts gunga som kom upp i 120 km/h, den var sjukt äckligt den med vill jag lova. Idag har jag, Jonas och Ulrik dykt i barriärrevet o alla de andra har snorklat. Det är en sån himla häftig känsla att simma runt där nere, det är verkligen en helt annan värld. Har bl.a. fått sett en haj, sköldpadda, nemos osv. Ska försöka få till några bilder någon dag. Ikväll blir det troligen utgång och imorgon ska David o dem hoppa skydive och vi andra fem ska göra water rafting. Imorgon är det även Australia Day, så det lär bli en galen kväll. 


Kommentarer
Kristina

Fattar inte att ni vågar får sug i magen bara jag tänker på det!

2014-01-25 @ 18:16:57
Mona

Bra gjort att våga hoppa hissnar bara att se bilderna. Kram Mormor :)

Svar: Vi vågade allihop :), trodde aldrig jag skulle våga men det gick ju :). Kram
Josefin Hansson

2014-01-27 @ 20:02:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0