The rocktour

Igår kom vi tillbaka från "the rocktour", som blev väldigt mycket bättre än vad jag förväntat mig. Var verkligen häftigt att få se Ayers Rock i verkligheten, men det var ett annat ställe som jag tyckte var finast. Är inte helt säker på vad det hette, men tror det var Kata Tjuta. Vi gick vandringar på ca 2-3 timmar varje dag, ganska mycket svett har jag gjort av med vill jag lova! På kvällarna blev det lite drickning och sedan så sov vi i våra "swags" rätt på marken ute i ingenstans i Australien under en jätte stjärnklar himmel. Ganska mäktig känsla får jag säga. Första kvällen gjorde vi upp en lägereld och gjorde iordning middag på den, kändes nästan som man var med i en film. Vår guide sa att vi verkligen var lyckligt lottade som fick en sådan fin stjärnhimmel och en perfekt soluppgång och solnedgång över Uluru. Vi har haft sån himla tur med vädret på alla turer vi gjort, det är jag glad för. Igår så blev det fest med vår grupp och guide på en bar här. Hade jätte roligt, så det blev en super bra sista kväll i Australien. För idag så beger vi oss mot Nya Zeeland och mammi o Åsa!! Ska bli så roligt. Dessutom så kommer Linda med oss och reser här också, skoj ska det bli som sagt!!


Kommentarer
Mamma

Äntligen!!!! Som jag väntat :)) Kan de ha varit Kata Tjuta?
Kram mam ses om några timmar <3

2014-01-31 @ 22:56:54
Helene

Så spännande, vilken naturupplevelse!
Men var sov alla ormar på natten...?
Långt bort från er hoppas jag :)
Har pratat med Anna och Åsa på Facetime idag, så mysigt att ni äntligen ska träffas!

Alla hälsar från Kungälv
Kram moster

2014-02-01 @ 16:16:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0