Whitsundays

Då var vi tillbaka från Whitsudays, det har varit hur bra som helst. Var verkligen  så sjukt fina platser, whitehaven beach är förmodligen den finaste platsen jag någonsin har varit på. Så otroligt klart vatten och kritvit sand! Snorklat en massa har vi gjort också, bl.a. med sköldpaddor och en som vi kunde klappa! Det var en grym känsla, kändes nästan overkligt. Jonas har riktigt bra filmer på det på gopron, känns som att det är värsta proffsiga naturfilmer, så är det bara vi. Första kvällen låg vi ute på nätet som var på båten och tog det lugnt, pratade, kollade på stjärnorna och bara hade det väldigt chill. Det kallar jag livskvalité på hög nivå. Sov större delen av natten där på nätet också. Sista kvällen blev det massa ölspel, nakenbad med typ alla på hela båten, vi slog rekord på hur många tror vi var 26 stycken. Lite kul att man kunde hoppa i mitt i natten helt naken men att man alltid måste ha på sig stingersuits när man snorklar. Stingersuits ja, det är typ som en stor kroppskondom, väldigt smickrande haha.  En himla rolig kväll var det!! Whitsundays har verkligen varit helt fantastiskt, så galet fina platser vi har fått se och sjukt kul har vi haft det. Grymt!

Dagen innan vi åkte så skulle ju David och Simon komma upp. Jag och Jonas satt ute i receptionen och väntade, men ut hoppade ju inte bara två personer utan fyra. Det var ju även Andreas och Jesper, som alla visste om förutom Jonas. Så sjukt kul att se hans min, han blev verkligen överraskad. Är super kul att ha dem här!! Så kul att träffas igen. 

Har tyvärr bara mobilen nu, så inga bilder. Men kan förhoppningsvis lägga upp några lite senare idag. Vi ska vara här i Airlie beach till ikväll, sen hoppar vi på en nattbuss till Cairns. Och där sörrni ska vi bl.a. hoppa bungyjump imorgon och jag är redan galet nervös. Så får väl se om jag vågar hoppa eller ej haha.. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0